LOGO ISKP

logo-NSMASm.jpg

 logozijemespolu

 
PODPORUJÍ NÁS:

logo_colour KHK male.gif
Čin
nost MAS NAD ORLICÍ je podporována Královéhradeckým krajem.
 
 
jaune.jpgPRV_logo male.jpg
Realizace strategického plánu LEADER je most k rozvoji NAD ORLICÍ a realizace projektů spolupráce MAS byly podpořeny Programem rozvoje venkova ČR.
 
 
Přípravu integrované strategie pro období 2014-2020 podporují města a obce v území. Aktuální stav najdete na stránce.
 

 

Nacházím se: Domovská stránka / MÍSTNÍ AKČNÍ SKUPINA / VENKOVSKÁ TRŽNICE - jak se Vám líbí?< Zpět

VENKOVSKÁ TRŽNICE - jak se Vám líbí?

Venkovská tržnice je informační systém, který byl vyvinut s cílem získat účinný nástroj pro snazší předávání informací na venkově. Slouží jako účinná podpora pro rozvoj a vznik nových místních aktivit a akcí, především podnikatelů a neziskových organizací. Venkovská tržnice již funguje na území 6ti místních akčních skupin v ČR – vyzkoušejte na adrese www.venkovskatrznice.eu.
Vyplníte-li tento dotazník, přispějete přípravě projektu, díky kterému budeme mít možnost i náš region začlenit do tohoto informačního systému. V našem regionu by tak vznikl informační portál pro drobné podnikatele a neziskové organizace, které by vytvořilo databázi místních podnikatelů a neziskových organizací prostřednictvím terénního šetření. Následně by vydalo také tištěné přehledy, které byste zdarma obdrželi do Vašich domácností.

DOTAZNÍK pro přípravu projektu VENKOVSKÁ TRŽNICE III

Pokud jste dotazník v podobném znění vyplňovali již v loňském roce, i přes to Vás žádáme o aktualizaci Vašeho názoru. Již dopředu děkujeme za Váš čas, který jste nám věnovali. Minidotazník prosím vraťte nejpozději do 23. května na jednu z adres MAS: Kancelář MAS: Kostelecké Horky 57, 517 41, petr.kulisek@nadorlici.cz.
Dotazník si můžete stáhnout v příloze této zprávy a vyplnit jej a nebo zrovna pokračovat vyplněním políček zde na této stránce.

Dotazník veřejnosti k venkovské tržnici 2011
1. Jak často využíváte internet?
a) Každý den
b) Každý druhý den
c) 1x týdně
d) 1x měsíčně
e) Vůbec ne
2. Používáte mobilní internet/internet v mobilním telefonu?
ANO
NE
3. Používáte internet pro nákup zboží a služeb?
ANO
NE
4. Využíváte inzertních služeb pro nákup a prodej?
ANO
NE
5. Upřednostňujete nákup místních výrobků a služeb?
Ano
Ne
Jen na to myslím, ale asi ne
6. Víte, co je to spotřební koš? Průměrný a typický mix toho, co průměrný občan – spotřebitel nakoupí. Je ve vašem osobním spotřebitelském košíku nějaké zboží/služba původem z Vašeho bezprostředního okolí?
ANO
NE
7. Máte dostatečný přehled o poskytovatelích služeb, řemeslnících atd. ve vašem okolí?
ANO
NE
8. Kde byste se nejraději informovali o nabídce místních výrobků a služeb?
9. Jakým způsobem se dovídáte o místních akcích (kulturní, sportovní apod.)
a) místní tiskoviny
b) obecní www stránky
c) plakáty ve vývěskách a plakátovacích místech
d) osobním předáním informace
e) z regionální centrální databáze akcí (kalendář kulturních akcí)
f) jiné
10. Považujete tento způsob informování o místních akcích za dostatečný (pro akce v okolí do 20ti km)?
ANO
NE
11. Jste:
12. Váš věk:
a) Do 30ti let
b) 31 – 40 let
c) 41 – 60 let
d) 60 a více
13. Bydliště:

Související informace

 leader_logo.jpgLOGO ISKPlogozijemespoluIROP_CZ_RO_B_C RGB
© 2009 - 2106 MAS NAD ORLICÍ - region, kde se setkávají řeky. Všechna práva vyhrazena.
Redakční systém. Realizoval WAMAK.
Mapa stránek · Zásady používání stránek